Startupy
Na trhu působíme více už pár let, přitom si však stále udržujeme startupového ducha. Jsme transparentní, máme jednoduchou řídící hierarchii, evidujeme a řešíme jen to, co nám skutečně pomáhá nebo co vyžaduje legislativa.
- 14 dní zdarma
- Bez platební karty
Ať už provozujete moderní kavárnu, nebo jste technologická firma, Sloneek Vám zajistí přesně to, co potřebujete, za rozumnou cenu, a v krásném grafickém provedení.
Evidence pracovní doby
Potřebujete mít jednoduchý přehled odpracované doby Vašich kmenových zaměstnanců, abyste měli podklad pro mzdy a případnou kontrolu úřadů. Sloneek automaticky generuje výkaz pracovní doby na základě nastavené pracovní doby každého zaměstnance a jeho schválených absencí.
Pořádek v administrativě
Určitě používáte mnoho cloudových služeb, úložišť a nástrojů pro spolupráci. My také. I přesto jsme zjistili, že není na trhu mnoho nástrojů, které by nám pomáhali udržovat pořádek v závazných dokumentech a používaných pracovních pomůckách. Proto jsme vyvinuli moduly Pomůcky a Dokumenty. S nimi přesně víte, kdo podepsal a kdo nepodepsal který dokument, kteří zaměstnanci mají přiřazené pracovní pomůcky a v jakém jsou stavu.
Time tracking
Pokud i Vy spolupracujete s freelancery, potřebujete mít jednoduchý nástroj, pomocí kterého si mohou tito freelanceři zapisovat čas, který jim následně budete proplácet. To vše za zlomek ceny srovnatelných zahraničních řešení. Pokud potřebujete události exportovat do jiného systému, máme dobře popsané API, které Vám to jednoduše umožní. To stejné platí i pro zápis reportované práce.
Plánování směn
Možná držíte pohotovost, nebo obecně potřebujete mít konkrétní lidi alokované na konkrétní činnosti. Proto je tu modul Aktivity, ve kterém mohou uživatelé s rolí Plánovač naplánovat práci ostatním.
Jsme tu pro vás
Můžeme vám pomoci?
Naši experti zodpoví otázky, ukážou vám Sloneek a pomůžou modernizovat vaše HR.
- Špičkový onboarding
- Představení všech funkcionalit
- Prezentace a nabídka vašemu HR na míru
- Odpověď na jakékoli dotazy