Release log 3.6 (3. 10. 2022)

    Nový kompetenční modul je tady! Projděte si, co vám zatím nabídne, a také si přečtěte o dalších důležitých změnách.

     

    1) Skills management (kompetenční model)

    Kreslicí plátno 1_1administrator

    Dlouho očekávaná funkce zjednodušeného hodnocení skillů (kompetencí) vychází ve své první části. V té můžete připravit jednotlivé skills sety (kompetenční modely) pro následné hodnocení. Podrobněji se na na první část této funkcionality můžete podívat v článku ZDE.

    Druhá část (hodnocení kompetencí team leaderem) vyjde na začátku listopadu. To je tak akorát čas na přípravu modelů i přípravu samotného hodnocení. Pokud budete chtít vědět více podrobností, ozvěte se happiness teamu prostřednictvím chatu v aplikaci.

     

    2) Pohled manažera na svůj tým

    Kreslicí plátno 1_1uzivateltymovy_manager

    Na základě vašich žádostí jsme manažerům udělili možnost nahlížet na uživatelské karty členů svých týmů. Běžným uživatelům jsme pak umožnili zobrazovat alespoň některé informace o svých kolezích.

    Jak to funguje?

    V sekci Společnost / Kolegové nyní můžete kliknout na kteréhokoliv uživatele a zobrazí se vám informace z jeho profilu v závislosti na tom, jakou roli ve Sloneekovi máte:

    uzivatel

    Tady se nic fakticky nezměnilo. Každý uživatel vidí v přehledu všechny své kolegy. Po kliknutí na některého z uživatelů uvidí o svém kolegovi tyto informace:

    • Základní údaje (fotografii, jméno, příjmení, e-mail)
    • Další pracovní údaje (pracovní mobilní číslo, číslo na pevnou linku, pracovní lokalitu, veřejný popis uživatele

    tymovy_manager

    Každý manažer vidí v přehledu všechny své kolegy podobně jako běžný uživatel. Navíc k základním údajům o uživatelích má možnost u členů svého týmu manažer nahlížet na:

    • Pracovní údaje: (vlastní uživatelská pole)
      • Pracovní podmínky a mzdu (Pracovní doba / typ, základní údaje o mzdě)
      • Přehled absencí (zůstatky u jednotlivých typů absencí, nadcházející absence + kalendářový pohled
      • Přehled aktivit (všechny aktivity členů týmu)
      • Pomůcky (Seznam pomůcek)

     

    3) Přidávání souborů a poznámek k aktivitám

    uzivatel tymovy_manager administrator

    Přidali jsme možnost k aktivitám nahrávat soubory a přidávat poznámky, které se zobrazí i v Reportu aktivit. Soubory se dají přímo z reportu stáhnout. Díky tomu je již možné modul Aktivity používat například i pro sběr podkladů pro vyúčtování služební cesty. V blízké budoucnosti budeme nástroje pro záznam a reporting služebních cest a home office ještě rozšiřovat a vylepšovat.

     

    4)  Nové tlačítko pro export reportů

    administrator

    Po množících se dotazech, jak přesně vyexportovat reporty, jsme přidali na stránku reportů přehledné tlačítko Export. Vše ostatní zůstává zachováno.

     

    5) Hromadná archivace a stahování dokumentů

    administrator

    Jednodušší a rychlejší manipulace s větším množstvím dokumentů, ať již se jedná o archivaci dokumentů, nebo jejich stahování.

      • Přidali jsme u každého dokumentu okénko, abyste mohli současně vybrat více dokumentů, se kterými chcete dále nakládat.
      • Také máte možnost označit všechny dokumenty najednou.
      • Přidali jsme tlačítko pro stáhnutí všech označených dokumentů (to je užitečné například ve chvíli, kdy zaměstnanec odchází a chcete mu poskytnout veškerou potřebnou dokumentaci).

    6) Další důležité změny

    uzivatel tymovy_manager administrator

    📍 Změny v kartě uživatele

    • Přidali jsme měsíční přehled všech aktivit do pravého horního rohu pravé sekce.
    • Absence se nyní řadí podle té, která nadchází nejdříve.
    • Přidali jsme vyskakovací okno o potvrzení provedených změn v kartě uživatele, aby se dále nestávalo, že administrátor upraví informace v jedné záložce (např. Pracovní podmínky a mzda), následně přejde bez uložení do jiné záložky (např. Dokumenty), a přijde tak o provedené změny.
    • Dopracování STAVU UŽIVATELE
      Zpřehledňujeme označení stavu uživatele. Nově rozlišujeme aplikační stav a stav fáze životního cyklu (cesty) uživatele / zaměstnance

    📍Zpřehlednění názvosloví v aplikaci

    Upravili jsme a zkrátili pojmenování některých sekcí v novém menu, avšak vše zůstalo na svém místě. Největší změny v pojmenování se dotkly:

    Docházky – nyní se modul jmenuje jednoznačněji Příchody a odchody.

    Checklisty – nyní počeštěně a s větší vypovídající hodnotou Seznamy úkolů.

     

    📍Editace vytvořené aktivity

    Administrátoři nyní mohou editovat jednotlivé aktivity v plném rozsahu, včetně změny zadané aktivity.

     

    📍Změny v Centru nápovědy:

    Dříve se naše pomoc pro vás jmenovala Knowledgebase. Přišli jsme s elegantnějším názvem Centrum nápovědy. Do centra nápovědy se dostanete přes kliknutí na Profil / Pomoc / Centrum nápovědy.

    Všechny odkazy na „Kontaktovat podporu“ také nejdříve směřují na toto centrum. Teprve následně máte možnost se spojit s živým člověkem.

     

    📍Možnost u Seznamů úkolů nahrávat v dalších formátech

    Vyslyšeli jsme vaše žádosti a kromě formátu PDF můžete nyní nahrávat soubory také v XLS, XLSX, PPT, PPTX, DOC, DOCX.

     

    📍 V reportu absencí se nyní ukazuje pouze uživatel, který absenci schválil

    Dříve se zde zobrazovali všichni uživatelé, kteří absenci mohli schválit, nyní již pouze uživatel, který skutečně schválení absence provedl.

     

    📍Změny u docházkových terminálů

    Přidali jsme na obrazovku terminálu viditelné tlačítko Přihlásit se. Zároveň jsme na tabletu zvětšili numerickou klávesnici pro pohodlnější zadávání čísel. Poslední změna se dotkla zarovnání – nyní je celý obsah vycentrovaný.

     

    📍 Změna zobrazování aktivit v kalendáři

    U aktivit v kalendáři se nyní zobrazuje pouze název aktivit a čas. Po najetí myší na některou z aktivit v kalendáři se pak zobrazí detail aktivity

     

    7) Oprava chyb

    Nakonec jsme nezapomněli ani na opravy chyb, které se v aplikaci vyskytly. Děkujeme za jejich reporting!