Release log 3.5 (1. 9. 2022)
V této aktualizaci přichází řada zásadních změn, novinek i oprav chyb.
1) Redesignovali jsme MENU
Proč jsme změnu udělali?
Nová verze nabídky poskytuje přehled na první pohled. Je rozdělena do několika ucelených celků:
- část = Dashboard (nic se nezměnilo) + Schvalování (sekce, kde se zobrazuje schvalování absencí a aktivit – změnilo se místo, kde se nachází, ne to, jak funguje) + Kalendáře (dříve sekce Události).
- část = sekce JÁ poskytuje uživateli přehled o všem, co se ho jako uživatele týká. Včetně detailních přehledů absencí a aktivit.
- část = SPOLEČNOST poskytuje manažerům, administrátorům a vlastníkům účtu přehled o sekcích, které mohou spravovat, a zaměstnancům přehled o sekcích společnosti, které je mohou zajímat (například wiki stránky).
- část = JINÉ alias to, co se jinam nevešlo. K dispozici jsou reporty a exporty, integrace a firemní nastavení. Obsah zůstal stejný.
2) Změny v absencích
Přidávání nové nepřítomnosti – dialogové okno
-
Při přidávání nové nepřítomnosti lidé často klikali na kalendář, ale nic se nedělo, takže byli zmatení. V současné době, pokud někdo klikne na kalendář, zobrazí se mu zpráva před výběrem typu nepřítomnosti: Nejprve vyberte typ nepřítomnosti
PŘIPOMENUTÍ: umožnili jsme zadávání absencí, které přesahovaly z měsíce do měsíce.
Přidávání nové absence – dialogové okno
-
Při přidávání nové nepřítomnosti lidé často klikali na kalendář, ale nic se nedělo, takže byli zmatení. V současné době, pokud někdo klikne na kalendář, zobrazí se mu zpráva před výběrem typu nepřítomnosti: Nejprve vyberte typ nepřítomnosti
UPOZORNĚNÍ: Tento typ nepřítomnosti nelze přidat zpětně za více než X dní.
Přidali jsme upozornění při vytvoření / přidání nepřítomnosti pro případ, kdy je pro nepřítomnost nastaven časový limit události a uživatel se snaží tento časový limit překročit.
Nově se zobrazí upozornění „Tento typ nepřítomnosti nelze přidat zpětně na více než X dní“ – ( X je proměnná dle nastavení).
Přidání zobrazení informací zadaných v kalendáři nepřítomnosti pomocí „hoveru“
Události – Kalendář nepřítomností – Zobrazení časové osy – zobrazovaly nepřítomnosti jako malé obdélníky, ze kterých nebylo možné nic vyčíst. Proto jsme přidali n informací o zobrazení při najetí.
3) Zobrazení fotografií z profilu uživatele v organizační struktuře
Ve stromové organizační struktuře (Společnost / Týmy) se zobrazí fotografie zaměstnance, pokud ji má nahranou. Pokud ne, zobrazí se ikona avatara s iniciálami zaměstnance. Novým zaměstnancům nebo větším společnostem to pomáhá při seznamování a větší informovanosti.
4) Info o nové „wiki stránce“ do emailu
V případě založení nového článku do firemní wiki přijde všem uživatelům emailová notifikace. Nikomu tak neuniknou firemní novinky.
5) Nadcházející připomínky (z uživatelských polí) do e-mailu
Do emailového oznámení bylo přidáno nové upozornění na typ oznámení Výročí a Datum. Oznámení se odesílá 7 dní před datem, které je uvedeno v profilu uživatele.
6) Nový management plateb:
Nové vyúčtování poskytuje komplexnější vyúčtování pro společnost Sloneeka. Jednotný balíčkový systém a jednotná cena. Ale hlavně. Významně jsme snížili pravděpodobnost, aby platby kartou za Sloneekovy služby zůstaly kvůli bankovnímu neověření nevypořádané.
7) Oprava chyb
Nakonec jsme nezapomněli ani na opravy chyb, které se v aplikaci vyskytly. Děkujeme za jejich reporting!