Sensible Biotechnologies

Efektivní řešení, které zlepšilo organizaci práce

↓ úsilí

Vše najdete přehledně na jednom místě.

↑ čas

Sloneek nám ušetřil hodiny práce.

↑ výkon

Vše schvalujeme na dálku.

KATEGORIE

Tech house

VELIKOST FIRMY

25 zaměstnanců

image_reviewer Akos Melecske
17. 10. 2024
User-Friendly a Spolehlivé řešení pro zefektivnění firemních procesů
Sloneek nám pomohl sjednotit agendu, urychlit práci a díky intuitivnímu prostředí jej rychle přijali jak zaměstnanci, tak management, s nadějí na další vylepšení v reportech a onboardingu do budoucna.

Sensible Biotechnologies je slovenská firma, která se zaměřuje na výrobu mRNA molekul do nejrůznějších typů vakcín. Budoucnost potenciálu mRNA terapeutik a vakcín je omezena zastaralými výrobními metodami. Společnost Sensible Biotechnologies urychluje vývoj další generace mRNA léčiv tím, že produkuje neimunogenní, čistou a vysoce funkční mRNA. Buduje nový výrobní model mRNA, aby vytvořila kritickou biovýrobní infrastrukturu pro globální biologickou bezpečnost.

Začátky HR v Sensible Biotechnologies

Tento biotech startup má 25 zaměstnanců, kteří pracují v několika evropských zemích i v Americe. Tvoří ji především vědci pracující v laboratořích. Administrativa a management pak pracují remote. HR agendu má na starost Akos Melecske, který ale neřeší jen personální záležitosti, ale také finanční management a jak sám říká, zkrátka vše, co není science.

Když do Sensible Biotechnologies nastoupil, firma pro správu své agendy využívala Notion a Excel. A vzhledem k tomu, že nemá na starost pouze HR, potřeboval nástroj, který by mu práci ulehčil.

Pořídil jsem si Sloneeka především z frustrace. Agenda byla nejednotná, kvůli hledání a přepisování vše trvalo. Když jsem se zmínil našim firemním poradcům na Slovensku, doporučili mi Sloneeka. A vzhledem k časové tísni jsem ani nehledal jiné možnosti a rovnou Sloneek oslovil,“ vypráví Akos Melecske, Head of Finance and Operations.

Případová studie Sensible Biotechnologies. Týmová fotka.
Případová studie Sensible Biotechnologies. Týmová fotka.

Implementace za pochodu

Do implementace nového HRIS se firma pustila poměrně živelně. Podle slov finančního ředitele nebyl čas. Připravil si „projekt“, rozepsal kroky a jednotlivé úkoly i to, co chce na novém systému otestovat. A postupně se s podporou customer manažera Davida Baláše pustil do implementace.

Nechal jsem si vysvětlit základní fungování a pak jsem vsadil na to, že řadu věcí odladím při samotném používání aplikace. Pro zaměstnance jsem připravil školení, kde jsem jim odpověděl na základní otázky a se systémem je seznámil. Díky tomu, že máme mladý tým tvořený převážně vědci, neměli kolegové problém si na nový systém zvyknout,“ popisuje Melecske.

Zaměstnanci se adaptovali na Sloneeka poměrně rychle, nová technologie je podle finančního ředitele nezaskočila. Svou roli má jistě i to, že nejde o žádný velký korporát, kde by převládala byrokracie, ale jde o firmu, která má ve své krvi inovativnost a flexibilitu.

Ze strany managementu mám na Sloneeka jednoznačně pozitivní feedback, díky user friendly prostředí si jej oblíbili i zaměstnanci,“ pochvaluje si Melecske.

Sloneek ušetřil čas a bude pomáhat při onboardingu

Spokojený je i on sám. Sloneek totiž zařídil to, kvůli čemu si jej pořídil – ušetřil jeho čas. Zatím je to měsíčně den práce. V budoucnu při širším využití systému to může být i více. Aktuálně Sloneeka používá pro schvalování docházky a dovolené a velmi mu pomáhá také v reportech, které nyní zvládá zpracovat rychleji.

Kromě reportů oceňuje Melecske také online prostředí, díky kterému může každý využívat systém odkudkoliv. Sloneek pomohl také s time managementem, vedení může snadněji schvalovat vše potřebné, takže celý proces je daleko efektivnější a přehlednější, než když probíhal e-mailovou cestou. Veškeré dokumenty jsou navíc na jednom místě a nejsou roztroušené ve složkách a poště.

V budoucnu bychom rádi využili další moduly. Příští rok nás čeká investice a rozšíření týmu, takže určitě využijeme modul onboardingu,“ plánuje Akos Melecske a dodává: „Možné vylepšení bychom uvítali v sekci reportů, kde nám chybí větší modularita. Stejně jako sekce hodnocení.“

Zpětná vazba od našich zákazníků je pro nás velmi cenná. Díky tomu můžeme systém neustále vylepšovat a neustále přizpůsobovat potřebám HRistů. Našim klientům zároveň nabízíme možnost účastnit se testování novinek. Vývoj aplikace tak rozhodně neděláme od stolu a snažíme se co nejvíce využít reálné zkušenosti našich zákazníků,“ komentuje Milan Rataj, zakladatel Sloneeka.

Celkově ale ve firmě panuje spokojenost. Sloneek pomohl zavést procesy, HR ušetřil čas a management má vše pod kontrolou.