PTA management

Potřebovali jsme zefektivnit plánování práce

Implementace

Snadná implementace bez složité přípravy.

↑ evidence

Z ruční evidence dat k online správě.

Přehled

Plánování směn i dovolené je nyní hračka.

KATEGORIE

Automotive

VELIKOST FIRMY

10+ zaměstnanců

image_reviewer Marie Košíková
10. 01. 2023
Na Sloneeka se nám podařilo přejít velmi rychle.
Jako největší výhodu aplikace vnímáme její intuitivnost a především to, že se její implementace objede bez složité přípravy

PTA Management je společnost zabývající se řízením a správou autosalonů a dalších projektů v oblasti automotive. V současné době PTA Management spravuje 3 autosalony značky ŠKODA AUTO, multibrandový autoservis a nezávislou autopůjčovnu.

Situace v PTA Management

Společnost PTA Management navázala se Sloneekem spolupráci v roce 2019. Marie Košíková, HR manažerka, jí označuje za mladou a ambiciózní firmu, která si zakládá na přátelské atmosféře a vzájemné důvěře. Vzhledem k tomu, jak dynamicky se společnost v posledních letech rozvíjela, hledalo vedení nástroj, který by pomohl přehledně evidovat údaje o zaměstnancích, jichž v průběhu času přibývalo, tak, aby si firma zachovala svou firemní kulturu a zároveň dokázala efektivně plánovat provoz všech společností, které má v péči.

9

„PTA  Management  je  společnost,  která  vznikla  na základě dlouhodobých zkušeností nejen z oboru  automotive. Ačkoliv firma během posledních pár let rychle rostla, je pro nás velmi důležité, aby naše práce neztratila tah na branku a zůstala nám zároveň koníčkem“ popisuje Marie Košíková, HR manažerka.

Pozice obsazované ve společnosti PTA Management jsou přitom velmi různorodé. Potřeba jsou manažeři a konzultanti, kteří klientům pomáhají se strategickým plánováním a finančním a ekonomickým řízením, ale také zaměstnanci, kteří pomohou se zajištěním servisních služeb a samotným prodejem vozů. Všechny pozice navíc musí být většinou zastoupeny na každé ze spravovaných pěti společností.

„Řídíme několik společností a abychom dělali svou práci dobře, potřebujeme mít perfektní přehled o zaměstnancích ve všech z nich. Neseme zodpovědnost za to, že provoz těchto společností běží hladce od marketingu až po servis, což vyžaduje poměrně rozsáhlé plánování. V počtu, ve kterém pracujeme nyní, je ale takto komplexní evidence zaměstnanců a poboček ohromně namáhavá a časově náročná a způsob, jakým jsme s evidencí zaměstnanců pracovali dříve, již dnes není efektivní a možná,“ dodává Marie.

Snímka obrazovky 2023-01-10 o 10.58.56

Kde byl problém a jak jsme ho vyřešili

Prvotním impulzem k implementaci Sloneeku tak případě společnosti PTA Management byla zejména touha zefektivnit plánování. Cílem PTA Management bylo zavést do firemního provozu nástroj, který by vedení firmy pomohl zapisovat absence, rychleji a efektivněji plánovat práci, ale také mimopracovní aktivity.

„Pro společnost PTA Management jsme vytvořili jednoduchou online databázi obsahující informace a personální údaje o všech zaměstnancích. Na jednom místě se tak vedení firmy v případě potřeby dostane k základním osobním údajům zaměstnanců ve všech spravovaných společnostech. V databázi jsme zároveň aktivovali také možnost evidence docházky, abychom vedení umožnili jednoduché a přehledné plánování směn i dovolených, což pro ně v současné růstové fázi bylo klíčové,“ komentuje Milan Rataj, HR odborník ve Sloneek.

„Ačkoliv pro některé starší kolegy bylo zprvu náročné si na novou aplikaci zvyknout, s pomocí ochotné zákaznické podpory Sloneeku, a také Vaška Martina a Milana Rataje, kteří nás celým procesem provedli, a v případě potřeby byli denně ochotni konzultovat, se nám podařilo na systém Sloneeku přejít velmi rychle. Jako největší výhodu aplikace vnímáme její intuitivnost a především to, že se její implementace objede bez složité přípravy a časová úspora, která v našem případě byla opravdu významná, je vidět prakticky okamžitě,“ říká Marie Košíková, HR manažerka.

Pět společností řízených z jednoho místa

  • Přehledná databáze údajů o zaměstnancích všech spravovaných společnost
  • Rychlá a snadná implementace 
  • Vývoj a zlepšování softwaru v průběhu času
  • Přístup k dokumentům v digitální podobě
  • Časová úspora při plánován
  • Podpora ze strany Sloneeka

 

PTA Management na Sloneekovi oceňuje zejména jednoduchost a flexibilitu, klíčová je pro něj však primárně časová úspora, kterou přinesl přechod z ruční evidence personálních dat na online aplikaci. Pozitivní zkušenost má firma také s rychlostí implementace a asistencí v průběhu začátků spolupráce. Společnost PTA Management se v současnosti potýká zejména s problematickým náborem na servisní pozice, které jsou pro ni klíčové. V budoucnu je proto v plánu rozšířit spolupráci se Sloneekem také o plánovanou funkci automatizovaného onboardingu.

Děkujeme našim klientům z PTA Management za sdílení informací, které mohou být pro ostatní HR odborníky přínosem v rozhodování.

Frame 8-2