Luigi’s Box

Sloneek přinesl spokojenost HR i zaměstnancům

↑ hiring

Pořádek v informacích o kandidátech.

↑ větší řád

Vše máme na jednom místě.

↑ procesy

Schvalování absencí je na pár kliknutí.

KATEGORIE

Tech house

VELIKOST FIRMY

80+ zaměstnanců

image_reviewer Lucia Tomašovičová
24. 09. 2024
Rychlá a jednoduchá implementace!
Velmi si ceníme toho, jak rychle a hladce jsme s pomocí podpory společnosti Sloneek implementovali jejich systém do naší organizace.

Luigi’s Box je slovenský startup, který od roku 2016 pomáhá jiným firmám vylepšovat jejich e-shopy. Nabízí totiž analytické nástroje, které klientům usnadňují vyhodnocování vyhledávání na jejich webu a pomáhají zvyšovat prodeje.

Výchozí vyhledávače na webových stránkách často nedokážou poskytnout personalizovaný nákupní zážitek. Luigi’s Box nabízí řadu funkcí, které se o to postarají. Systém zvyšuje relevanci produktů, které zákazníci vidí, a přizpůsobuje je jejich potřebám. Dokáže správně identifikovat zájmy každého zákazníka a navrhnout mu správné produkty, aby našel to, co se mu líbí.

Zákazníci mají tak lepší nákupní zážitek a firmy úspěšnější prodeje.

Případová studie Luigi's box. Týmová fotka.
Případová studie Luigi’s box. Týmová fotka.

HR v Luigi’s Box

V Luigi’s pracuje zhruba stovka lidí. Ještě před rokem byla firma poloviční, od loňského podzimu se ale počet zaměstnanců zdvojnásobil. A ačkoliv se firma rozrostla, dokázala si podle HR manažerky zachovat přátelského ducha a lidský přístup. Fluktuaci má firma minimální. Většina zaměstnanců funguje v remote režimu. V kancelářích v Praze a Bratislavě pracují pouze jednotky zaměstnanců.

HR agendu má na starosti Lucia Tomašovičová, která je součástí Operations týmu. Ta dostala na starost v rozrůstající se firmě vybudovat HR oddělení a nastavit jednotlivé procesy. Na pomoc si k tomu vzala Sloneeka, na kterého získala doporučení od kolegy.

Chtěla jsem mít věci pod jednou střechou. A nástroj, který nám pomůže vnést do agendy řád a práci nám ulehčí a zefektivní. Většina věcí se totiž řešila přes tabulky a bylo potřeba zlepšit evidenci dovolených a ujednotit dokumentaci,“ komentuje Lucia Tomašovičová.

Pořád v implementační fázi

Motivací a startem k pořízení Sloneeka pak byl mimo jiné právě zmiňovaný hiring. Lucia Tomašovičová věděla, že pokud jej chce zvládnout, potřebuje nástroj, který jí nábor nových zaměstnanců usnadní.

V první fázi tedy v Luigi’s implementovali část Sloneeka, která jim pomůže s hiringem. Teprve poté se pustili do evidence zaměstnanců a dokumentace.

Implementace jednotlivých modulů Sloneeka probíhá trochu ad hoc. Podle toho, na co je čas a co je nejvíc potřeba. Nyní bych chtěla rozjet performance review a elektronické podpisy, abychom nemuseli nadále používat jiný tool, ale Sloneek, který pak podepsané dokumenty rovnou uloží do dokumentace zaměstnance,“ popisuje Tomašovičová.

Sloneek také firma propojila s dalšími nástroji, které využívá – Slackem a Googlem. Během celého procesu je HR manažerce k dispozici customer manažer a zákaznická podpora, jejichž pomoc si velmi chválí.

Spokojené HR i zaměstnanci

A jak Sloneeka přijali zaměstnanci? Podle slov HRistky pozitivně. I proto, že neměli dosud žádnou zkušenost s podobným systémem, byli z existence nového nástroje, který jim umožní mít přehled o svých dovolených, nadšeni.

Já už mám zkušenosti i s jinými systémy, takže občas vím, že něco by třeba mohlo fungovat lépe. Celkově jsem ale se Sloneekem spokojená. Očekávání splnil. Každý zaměstnanec má přístup ke svým údajům, dokumenty a veškerou evidenci máme na jednom místě, pomohl nám v hiringu,“ vyjmenovává Lucia Tomašovičová.

Během následujících týdnů by pak ráda zavedla modul s evidencí pomůcek a v budoucnu začala využívat i další z modulů Sloneeka jako například performance review.

Děkujeme našim klientům z Luigi’s box za ochotu a otevřenost při sdílení informací, které mohou být přínosem pro další HR odborníky a firmy!