Bonard

Od systému s elektronickými podpisy ke komplexnímu HRIS.

14 dní

Tak krátkou dobu trvala implementace Sloneeka.

↑ Vývoj

Oceňujeme, že systém se stále vylepšuje.

1 rok

Tak dlouho je Bonard spokojeným zákazníkem.

KATEGORIE

Poradenství

VELIKOST FIRMY

100+ zaměstnanců

image_reviewer Magdalena Bryndzová
04. 07. 2024
Kromě systému, který nám umožní elektronické podpisy dokumentů, jsme získali další užitečné funkce.
Snadno mohu exportovat data pro účetnictví, mně i zaměstnancům chodí připomínky, takže nemusím nosit vše v hlavě.

Pokud se pohybujete v oblasti realit, určitě už jste někdy zaslechli o společnosti Bonard. Ta už od roku 2007 poskytuje nezávislá data, výzkum a poradenství v oblasti investic do nemovitostí. Investoři, banky, fondy, správci aktiv, vývojáři a operátoři – ti mohou využít na míru šité služby, které podpoří jejich rozhodování ohledně investic.  

Přesným, transparentním a systematickým mapováním usnadňují odborníci v Bonard rozhodování o investičních příležitostech, které se nacházejí v sektorech, jakými jsou studentské bydlení, spolubydlení, byty s obsluhou, výstavba k pronájmu, bydlení pro seniory a další. 

V Bonard vám pomohou identifikovat trhy s nejvyšším potenciálem na základě poptávky a nabídky, atraktivního a dosažitelného nájemného a vnitřního výnosového procenta. Stejně tak vám poradí, jak zlepšit míru obsazenosti a spokojenost nájemců na základě nezávislých průzkumů zákazníků.  

Firma se však nevěnuje pouze realitám, ale i mezinárodnímu vzdělávání a globální mobilitě studentů. Spolupracuje také s globálními institucemi, asociacemi, univerzitami nebo jazykovými školami. 

HR v Bonard 

Ačkoliv své služby nabízí Bonard kromě Afriky na všech kontinentech, jádro firmy tvoří dvě pobočky na Slovensku. Firma má širokou organizační strukturu, kterou tvoří kolem stovky zaměstnanců s různými typy úvazků i s různou formou docházky. Někteří pracují v hybridním režimu, jiní plně remote. V zahraničí pak má firma pouze zástupce v Kyjevě a Číně.  

O HR agendu se stará HR manažerka Magdalena Bryndzová, jejíž hlavní misí je nyní nastavit správné procesy a co nejvíce činností v rámci HR agendy automatizovat.  

Když jsem nastoupila, větší část komunikace a agendy probíhala prostřednictvím e-mailu, sharováním excelů nebo sdílením souborů. Jedinou vychytávkou tu byl systém na elektronické podpisy dokumentů,“ přibližuje výchozí situaci Bryndzová.  

A právě za toto řešení bylo potřeba najít náhradu. Jelikož manažerka věděla, že by bylo dobré digitalizovat i další procesy a spravovat na dálku kromě podpisů například také docházku, rozhodla se poohlédnout se po HRIS. 

Sloneek na scéně 

Co při výběru HR systému sehrálo roli? Sloneek si Bonard získal především díky komplexnosti a jednoduchosti systému. Líbila se jim nabídka jednotlivých modulů, které pokrývají celou cestu zaměstnance od jeho náboru až po jeho odchod, takže veškerou zaměstnaneckou i hiringovou agendu lze spravovat z jednoho místa. 

Na Sloneekovi se nám líbilo, že se na něm dále pracuje a je to systém, který se neustále vyvíjí a má nové vychytávky. A samozřejmě svou roli sehrál i dobrý pocit ze zákaznické komunikace, protože i to je velmi potřeba. Nechci čekat na odpověď či radu 14 dní, “ doplňuje Magdalena Bryndzová.  

Těší nás, že v Bonard jsou s naši zákaznickou podporou spokojeni. Při výběru jakýchkoliv nástrojů se někdy možnosti supportu podceňují a pak jsou uživatelé nemile překvapeni. My ale prostřednictvím zákaznické podpory získáme velmi potřebnou zpětnou vazbu, díky kterém můžeme systém neustále vylepšovat,“ komentuje Milan Rataj, zakladatel Sloneeka.  

 

Implementace systému 

Samotná implementace systému pak proběhla v řádu 14 dnů. Situaci částečně zkomplikovalo přenesení údajů o zaměstnancích ze stávajícího systému do nového. Takže je nakonec HR manažerka musela zadat do systému ručně.  

I když celý proces proběhl velmi rychle, přenesení dat bylo trochu těžkopádné. Informace jsem nakonec musela doplnit ručně, kvůli čemu vzniklo určitě pár chyb,“ popisuje zavedení systému Bryndzová. Chválí si ale, že jí po ruce vždy byla ochotná podpora, ať už v podobě customer manažerky, formou chatbota nebo knowledge base.  

Sloneek tedy v první řadě začal sloužit jako přehled o zaměstnancích, týmu a organizační struktuře. A také jako firemní wiki. V dalším kroku pak chce firma začít využívat systém pro docházku.  

Elektronické podpisy, a ještě něco navíc 

Jak jsou po roce v Bonard spokojení? I když Sloneek přinesl do firmy spoustu změn, na které si musel zvyknout nejen management, ale i zaměstnanci, už nyní lze podle HR manažerky vidět první přínos. 

Kromě systému, který nám umožní elektronické podpisy dokumentů, jsme získali další užitečné funkce. Snadno mohu exportovat data pro účetnictví, mně i zaměstnancům chodí připomínky, takže nemusím nosit vše v hlavě,“ vyjmenovává Magdalena Bryndzová. 

Zaměstnanci si chválí user friendly rozhraní a fungování aplikace i její hravý styl. „Až se nám podaří implementovat docházku, myslím, že budeme ještě spokojenější. Mně ubude práce a zaměstnanci budou mít přehled o dovolených přímo ve svém mobilu,“ uzavírá.