Azmplus je malá, ale velmi úspěšná rakouská firma, sídlící ve Vídni. Už dvacet let radí značkám v oblasti digitalizace a marketingu. Přináší nejen kreativní nápady, ale i konkrétní řešení třeba v podobě nastavení SEO či e-mailingu. Své zkušenosti nabízí také mezinárodně působícím firmám, kterým pomáhá přizpůsobit se specifikům konkrétního trhu i místním zákazníkům.
Odborníci z Azmplus ale dokáží poradit i v oblasti HR, jako například s nastavením onboardingu nebo fungováním týmu. V Azmplus vědí, jak je dobře zvládnutá HR agenda pro firmu důležitá a jaký má vliv na spokojenost zaměstnanců. I proto se rozhodli udělat také jednou něco pro sebe a zlepšit své vlastní HR procesy.
Mezinárodní firma s hybridním režimem se bez digitalizace neobejde
Azmplus aktuálně tvoří 20 zaměstnanců z různých zemí Evropy – např. Rakouska, Rumunska a Portugalska. Všichni pracují v hybridním režimu, což pro HR představuje řadu výzev ať už při správě dovolených, onboardingu nebo řešení personálních otázek se zaměstnanci.
„Pokud zaměstnanci mají volnou pracovní dobu a mohou pracovat z domova a firmu navíc tvoří mezinárodní týmy, digitalizované HR je naprostou nutností. Ať už jde o schvalování dovolených nebo služebních cest, nelze v takové situaci spoléhat na papír. Digitalizace je dnes už běžnou záležitostí firem napříč odvětvími a byla by chyba, aby HR v tomto směru zaostávalo,“ říká Milan Rataj, zakladatel Sloneeka.
S tím souhlasí i HR manager Mihai Singeorzean, který má HR v Azmplus na starost. „Před Sloneekem byla veškerá agenda rozdrobená na několika místech, především v Excelu nebo na papírech. Jako firma zabývající se digitalizací a marketingem jsme si byli vědomi, že jestliže chceme fungovat efektivně a mít spokojené zaměstnance, musíme tohle změnit, “popisuje Singeorzean.
Při výběru rozhodlo jednoduché a přehledné ovládání
Jak tedy vybrat nejlepší nástroj? Doporučení od známých bohužel nepomohla. Nezbylo než využít Google a zahájit vlastní rešerši. Z té pak otestovat několik nejzajímavějších možností. Mezi všemi nakonec zvítězil Sloneek.
„Rozhodla především jednoduchost služby a její design. Později jsme pak samozřejmě ocenili perfektní podporu při implementaci systému,“ komentuje Mihai Singeorzean.
Sloneek pak firma propojila s dalšími programy z balíčku Microsoft Office. Díky tomu má agendu nejen centralizovanou, ale také funkčně propojenou s dalšími aplikacemi.
Spokojené je nejen HR, ale i zaměstnanci
Po třech měsících využívání si HR manager Mihai Singeorzean chválí především to, že může veškerou agendu spravovat v rámci jednoho systému, kde má přehledně uspořádané dokumenty, docházku i informace o zaměstnancích.
„Líbí se mi, že mám konečně vše na jednom místě a vše spravuji centralizovaně. Zatím sice nedovedu spočítat, kolik času mi zavedení systému ušetřilo, ale už teď vím, že agendu zvládám rychleji. Sloneek mi také pomáhá při onboardingu. A navíc vím, že pokud nastane nějaký problém nebo budu potřebovat systém nějak přizpůsobit, mám u Sloneeka perfektní podporu,“ chválí si spolupráci HR manager.
Sloneeka ocenili i zaměstnanci. Líbí se jim jeho uživatelská přívětivost (UX) i to, že mají dokonalý přehled o svém volnu a docházce, kterou si mohou kdykoliv zkontrolovat – třeba doma na mobilním telefonu.
„Jsme velmi rádi, že v Azmplus jsme díky Sloneekovi mohli pomoci s digitalizací HR. Od ostatních klientů víme, jak fungující HR dokáže firmu nakopnout. Ze spolupráce máme velkou radost. A těšíme se na další společné měsíce,“ uzavírá Milan Rataj.