Nastavení lokalit (lokace) a zaznamenávání GPS
Nastavení lokací zaznamenání příchodů a odchodů umožňuje kontrolu docházky na konkrétním místě
Lokality může nastavovat uživatel s oprávněním Administrátor v Nastavení / Lokality.
Lokality jsou fyzické adresy, které se párují s událostmi docházky. Pokud si uživatel zapíše příchod nebo odchod v rámci geografického radiusu definovaného v lokalitě, je mu docházka připsána právě na tuto lokalitu. V reportingu událostí docházky se zobrazí jako název lokality (např. Office Praha). V případě, že se uživatel přihlásí do systému na místě, které neodpovídá lokalitám zadaným ve Sloneekovi, zobrazí se v reportu identifikace jako “mimo lokalitu”.
Protože je lokalizace navázána na GPS, nemusí být poloha uživatele v okamžiku jejího zjišťování přesná, pokud je uživatel například ve velké budově, v podzemním parkovišti nebo třeba v metru. Je potřeba s tím počítat při nastavování tolerance vzdálenosti jednotlivých firemních lokalit.
Při stanovení tolerančního rádiusu ( okruh metrů vzdálenosti od přesné adresy lokality) berte v úvahu předpokládané pokrytí internetovým a GPS signálem. V hustě osídlených místech bude stačit 100 m, v oblastech s nižším pokrytím pak přidejte alespoň 300 m.
Aplikace pro správnou funkčnost potřebuje souhlas uživatele s přístupem k GPS lokalizaci.
V žádném případě aplikace nesleduje pohyb uživatele, pouze zapisuje jeho lokalitu v okamžiku zapsání příchodu nebo odchodu do práce v rámci firemní docházky.
Přejít na článek k nastavení příchodů a odchodů.