Editace příchodů a odchodů v týmu

    Pokud potřebujete upravit událost docházky, kterou již některý z uživatelů zapsal, kliknete v kalendáři příchodů a odchodů (případně v kalendáři celkový přehled) do konkrétní události docházky. Zobrazí se pravý boční panel.

    Po kliknutí na ikonu tužky se zobrazí možnosti pro úpravu. Upravíte, ULOŽÍTE.

    Snímek obrazovky 2023-10-28 v 19.17.58

    K úpravě jakékoliv události docházky musíte mít oprávnění Admin. Manažeři a Správci příchodů a odchodů mohou upravovat pouze události ve svém týmu.

     

    V případě, že potřebujete ZPĚTNĚ doplnit / vložit událost docházky, využijete k tomu funkci vložení nového SEGMENTU.

    Tuto operaci může provést v KALENDÁŘI uživatel s rolí Manažer pro svůj tým, uživatel s týmovou rolí Správce příchodů a odchodů nebo uživatel s rolí Admin pro kohokoliv, kdo má modul Příchody a odchody aktivovaný.

    Co je segment docházky

    Segment je logický celek ohraničený začátkem a koncem. Začátek = příchod, Konec = odchod. Odchod může být typu V práci – například pochůzka, kdy se i nadále počítá odpracovaný čas, nebo Volno – odchod a přestává se počítat odpracovaný čas.

    Vložit segment je možné pouze zpětně, nikoliv dopředu, porušila by se tím kontinuita.

    Vložit segment do probíhajícího segmentu není možné. Došlo by k jeho porušení. 

     

    Segment vkládáte z kalendáře příchodů a odchodů.

    Snímek obrazovky 2023-10-28 v 19.18.14