Správa a evidence pomůcek
Získejte perfektní přehled o všech pomůckách, které ve firmě evidujete.
Správu pomůcek provedete v Pomůcky / Přehled a správa. K dispozici máte 2 pohledy, mezi kterými můžete snadno přepínat pomocí v pravém horním rohu tabulky.
Kondenzovaný pohled vybírá nejdůležitější informace, se kterými potřebujete pracovat.
Detailní pohled pak slouží především k detailnímu filtrování a analytice.
Karta pomůcky
Kartu pomůcky (Pomůcky, Správa pomůcek / klik na konkrétní pomůcku) mají přístupnou všichni Administrátoři a uživatelé s rolí Správce pomůcek. Karta obsahuje všechny podstatné informace o dané pracovní pomůcce.
V kartě pomůcky pracujete ve 3 záložkách:
Informace – zde vyplňujete všechny základní informace o pracovní pomůcce. Nezapomínejte si tvořit kategorie pro lepší orientaci a filtrování. Zde přidělujete pomůcky svým držitelům.
POZOR: Inventární číslo musí být vyplněno a musí být v rámci společnosti unikátní.
Rozšířené – zde máte možnost přidat i Vlastní pole, podobně jako v Kartě uživatele.
Historie – ke každé pomůcce je přístupná kompletní historie předávacích protokolů a neměnný audit log. Na kliknutí je možné si zobrazit detaily předávacího protokolu. Nebo si ho stáhnout, případně také vytisknout. Elektronický podpis odpovídá eIDAS normě, je tedy plnohodnotný a právně vymahatelný. Tisknutí tedy zvažte.
Pokud je v profilu společnosti nahrané firemní logo, nahraje se i na předávací protokol k pomůcce.
Předávací protokoly
U pomůcek je pro administrátory také důležité evidovat jejich životní dráhu a to, jak se měnili jejich držitelé. V sekci Pomůcky / Předávací protokoly tak naleznete seznam všech protokolů o převzetí a vrácení pomůcek. Protokoly odsud můžete rovněž stahovat.