Release logs (k 14. 8. 2022)
Ucelený přehled vydaných aktualizací a změn k 14. 8. 2022.
v 3.3, released 16. 5. 2022
- Zjednodušení uživatelského rozhraní checklistů, s možností vkládat úkoly také do již spuštěného checklistu.
- Integrace s aplikací Slack – zadávání time trackingu, schvalování událostí manažery, jednoduché reporty. Více o nastavení v Knowledgebase.
- Integrací s aplikací Jira Software – zadávání time trackingu pro úkoly, které se uživateli přenáší z aplikace Jira. Více o nastavení v Knowledgebase.
v 3.2, released 30. 4. 2022
- přepracované, více intuitivní uživatelské rozhraní pro schvalování absencí a time trackingu
- mobilní aplikace pro Android a iOS, která umožňuje zadávat absenci, docházku a time tracking, nahlížet na jednoduché uživatelské reporty a manažerům schvalovat události členů jejich týmu.
v 3.1, released 6. 4. 2022
1) Nové UX modulu Dokumenty
- Od základu přepracované uživatelské rozhraní modulu dokumenty
- Pohled na dokumenty v jedné rychlé tabulce s možností vyhledávání a rychlého filtrování
- Přidávání štítků k dokumentům
- Vkládání dokumentu je nově pod jedinou akcí. V novém modálním okně si uživatel zvolí typ vkládaného dokumentu.
- Každý dokument má nyní svou obrazovku se zobrazením detailů a podpisů uživatelů
2) Změna nastavení dokumentů
- Každý podpis a potvrzení o přečtení dokumentu bude vyžadovat psaný podpis. V globálních nastaveních již nebude možné povolit potvrzení bez podpisu.
- Vkládat dokumenty mohou administrátoři, vlastníci společnosti a správci dokumentů. Toto nastavení již není možné v globálním nastavení měnit.
3) Ostatní úpravy
- Nový design správy kategorií a vlastních polí ve správě pomůcek
v 3.0, released 14. 3. 2022
1) Nový design uživatelského rozhraní
- Nové UI zvyšuje přehlednost a použitelnosti aplikace. Nové, barevné a výrazně odlišené akční prvky lépe vystihují jejich účel a podstatu.
2) Redesign modulu Pomůcky
- Nové grafické rozhraní a přehlednější tabulky v modulu Pomůcky.
v 2.9.0, released 31. 1. 2022
1) Notifikační „badge“ pro schvalovatele absencí
- Uživatelé s rolí „manager“ nyní uvidí počet událostí aktivit a absencí jejich podřízených čekající na schválení. Tento vizuální prvek přispěje k přehlednější orientaci manažerů ve schvalování, což bude mít za následek zrychlení schvalovacího procesu.
2) Pracovní doba na dobu neurčitou
- Na základě častého požadavku zákazníků je nyní možné nastavit dobu platnosti pracovní doby zaměstnanec na neurčito.