Karta uživatele (zaměstnanci / kontraktoři)
Přehled všech informací, které o jednotlivých uživatelích evidujete
Každý uživatel má svůj profil, který lze flexibilně rozšiřovat prostřednictvím Vlastních polí. Karta zaměstnance je přístupná pouze uživatelů s rolí Administrátor a Majitel účtu.
Záložka Základní a pracovní údaje
Základní informace o uživateli včetně přiřazení týmu, role, poznámky a Vlastní pole umožňující rozšíření evidovaných informací napříč všemi uživateli. Více o nastavení a editaci Vlastních polí najdete zde.
Doporučujeme v této sekci také přidat k uživatelům štítky, které vám posléze pomohou se snadnějším filtrováním uživatelů dle logických skupin. Příklad takové štítku může být např. IČO nebo Mateřská dovolená.
Pokud je vyplněný veřejný medailonek uživatele, text se bude zobrazovat v rámci informací v sekci Kolegové a zároveň v kartě v rámci organizační struktury.
Záložka Typ spolupráce a finanční podmínky
Detaily nastavení pracovní doby, mzdy, srážek a bonusů. V této záložce nastavujte podmínky pro stravenky a stravenkové paušály.
Záložka Hodnocení
Vše, co souvisí s evaluací, hodnocením dovedností a výkonu uživatelů, najdete pod záložkou Hodnocení.
Záložka Osobní údaje
Detailní přehled osobních údajů nutných ke správě uživatele.
Běžní uživatelé mohou sami upravovat sekci Osobní údaje, aby částečně snížili administrativní zátěž svých HR oddělení. Uživatelé tak mohou upravit svou adresu či bankovní spojení. Každá taková změna přijde ke schválení administrátorům (kteří ji naleznout také v sekci Schvalování / Změna osobních údajů).
Záložky Přehled absencí a aktivit
Přehled a nastavování absencí a aktivit pro konkrétního uživatele.
Záložka Historie (time line)
Veškeré důležité akce u uživatele, seřazené pečlivě v časové ose. tento přehled se bude hodit zejména, když do týmu přichází nový leader, který nemá příliš historický přehled o svých lidech.
Pracujeme se záznamy následujících událostí:
- Datum nástupu
- Změna základní mzdy / odměny (kontraktoři)
- Přidaný bonus
- Dokončené hodnocení
- Změna týmu
- Změna pozice
- Změna pracovní lokality
- Zmínky v Kudos
- Datum odchodu
Záložka Nastavení rozhraní
Nastavování viditelnosti modulů, správa upozornění (notifikací), přehled integrací Google a Microsoft a podrobný audit log. vše pro konkrétního uživatele.
Záložky Dokumenty a Pomůcky
Záložky se zobrazí při aktivování modulů. Obsahují dokumenty a pomůcky přiřazené danému uživateli.