Sloneek mění tvář. Změna identity symbolizuje propojení a sílu kolektivu.

brand 13 (1)

Vyrostli jsme. Už nejsme malý československý tým kamarádů, ale dobře fungující startup, který si dokázal získat jméno v zahraničí i důvěru investorů. A tak přišlo nevyhnutelné. Rozloučit se s naším slonem v logu.

Logo bylo šité trochu horkou jehlou bez většího konceptu při vzniku Sloneeka, který se vyvinul z původního systému iDovolenka. Nepočítalo se tenkrát s expanzí ani tím, že propojení slona a názvu je použitelné vlastně jen na lokálních trzích,“ komentuje Radim Švajner, marketing manažer Sloneeka.

V průběhu let si řada lidí Sloneeka zamilovala a slona vnímala jako ikonu, která poukazuje na přátelství, lidskost, ale třeba i rozvážnost a moudrost. Na řadu jiných ale působil brand nedospěle, až dětinsky. A ačkoliv si nemyslíme, že by to byla pravda, nyní cítíme, že je čas na posun.

Jsme technologický, moderní startup, trendsetteři v oblasti HR a naše značka a logo by naše vlastnosti a roky vybudované knowhow měly reflektovat.

Potřebovali jsme lidi přesvědčit, že rozumíme tomu, co děláme, že jsme technologický zdatní a že je brand i aplikace jednoduchá. To všechno by mělo nové logo představovat,“ vysvětluje Radim Švajner.

Nová tvář, stejné hodnoty

Oslovili jsme proto studio Studio Garcy pod vedením Toma Garcyho, který dostal za úkol náš přerod a hodnoty vyjádřit v novém logu i barvách. A tady můžete vidět výsledek.

Fialová se proměnila na odstín modrofialové, kterou už jsme poslední roky v některých prvcích využívali a která více evokuje technologické zaměření Sloneeka. Logo pak symbolizuje propojení a vztahy, sílu kolektivu a klíčová 1:1 setkání. Představuje mosty mezi HR a týmy i plynulou komunikaci, která je nezbytná nejen v HR, ale i ve vztazích, ať už jde o ty firemní nebo osobní. Připomíná také, že lidskost je v centru všeho, co děláme.

A protože žádný přerod není ze dne na den, i náš rebranding bude postupný. Během následujících týdnů tak projde proměnou náš web, marketingové materiály, firemní merch i samotná aplikace.

Ačkoliv se naše tvář proměnila, náš cíl zůstává stejný. Dál chceme dělat vše pro to, abychom usnadnili HRistům každodenní práci, zbavili je nesmyslného papírování a vrátili jim čas pro práci s lidmi.