Úvod do interní komunikace
Komunikace je alfou a omegou každého firemního úspěchu. To, jak se ve firmě komunikuje, ať už mezi týmy nebo zaměstnanci a vedením, ovlivňuje veškeré firemní procesy. Interní komunikace má vliv na spokojenost lidí, úspěšnost projektů i to, jak bude firma efektivní. Pokud není komunikace dobře procesně nastavená, těžko může firma zvládat změny a výzvy, kterými trh v poslední době rozhodně nešetří.
O to, jak ve firmě pracovat s interní komunikací, se podělili experti z oboru komunikace Milan Rataj a Ondřej Švrček.
Co se dozvíte:
- Co je interní komunikace a proč se jí zabývat
- Zajímavá data o interní komunikaci firem
- Checklist, který vám pomůže zjistit, jak jste na tom s interkou vy
- Jaké jsou největší chyby v interní komunikaci
- Co je to SMART komunikace
- Jak vám s interní komunikací mohou pomoc chytré nástroje