Neefektivní onboarding proces. Jak mohou pomoci checklisty?

checklisty-ukoly-seznam

Podcenit onboarding se nevyplácí

Faktem je, že se až 86 % nových zaměstnanců během prvních 6 měsíců rozhodne, zda v nových organizacích setrvá, nebo odejde. Kromě již zmíněné oddanosti či prohloubené angažovanosti může dobře zvládnutý onboarding v sumáru pomoci:

  • zvýšit produktivitu zaměstnanců,
  • zefektivnit procesy HR oddělení,
  • integrovat zaměstnance do firemní kultury,
  • objasnit odpovědnosti pracovní pozice,
  • snížit fluktuaci a tím ušetřit náklady spojené s náborem.

 

Graf_kronos_3

Jen málo procesů se dotýká tolika částí společnosti jako nástup nových zaměstnanců. Ačkoli HR týmy obvykle  proces nástupu vedou, aktivní účast se vyžaduje i od kolegů z jiných oddělení. To, čeho chcete docílit je včasné seznámení se s firemní kulturou i konkrétní rolí, snižování stresu, minimalizování chyb a dobrý dojem.

Automatizujte (nejen) opakující se agendu

Sloneekovy Checklisty jsou připraveny právě pro řešení automatizace celé onboardingové agendy. A nejen té. Checklisty najdou uplatnění i v dalších důležitých fázích životního cyklu zaměstnance (příprava vzdělávacích plánů, offboarding…).

Ve Sloneekovi můžete využít buď stávající šablony, nebo si vytvořit checklist šitý na míru vašim potřebám, který umíte dodatečně editovat. Pár kliků vám stačí k perfektní organizaci nástupu i adaptace zaměstnance. Checklisty dostaly i díky zákaznické zpětné vazbě nový kabát.

checklisty-ukoly-seznam

Z jednoho místa vyřešíte předávání pomůcek, podpisy dokumentů, školení nebo adaptační plán. Vyladili jsme uživatelské prostředí, zpřehlednili řazení úkolů i jejich organizace v jednotlivých fázích plnění (KANBAN).

Chcete se podívat hned, jak checklisty fungují?

{{cta(‚9e8edd53-19b1-4ac4-be48-be0ac99939cb‘)}}

Nebo chcete, aby vás Jozef nebo Stanka funkcionalitou provedli osobně?

Dejte nám vědět, rádi se s vámi spojíme 🙂